2022 m.
2022 metų vidaus įsivertinimo duomenys
2021 m.
2021 m. progimnazijos vidaus įsivertinimą sudarė:
– 2021-ųjų metų veiklos plane numatytų rodiklių duomenys;
– Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodikos 2 srities „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys“ rodiklio „Orientavimasis į mokinių poreikius“ įsivertinimas. Tyrimas „Orientavimasis į mokinių poreikius ruošiantis mokykloje įgyvendinti įtraukųjį ugdymą“;
– Mokytojų, mokinių savivaldos bei klasių tėvų komitetų pirmininkų susirinkimuose išskirti stiprieji ir tobulintini mokyklos veiklos aspektai.
Susumavę visus surinktus vidaus įsivertinimo duomenis, išskyrėme mokyklos stipriuosius ir tobulintinus veiklos aspektus:
STIPRIAUSI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
Veiklos Kokybės įsivertinimo rodiklis | Raktinis žodis | Veiklos aspektas |
2.2.1. 3.2.1. | Mokymosi įprasminimas Mokymasis ne mokykloje | Mokymasis per patirtį: tyrinėjimas, eksperimentavimas. Edukacinės išvykos. Mokymasis „klasėje be sienų“. |
2.4.1. | Vertinimo kriterijų aiškumas | Mokiniams aiškus jų pasiekimų vertinimas. |
2.1.3. | Pagalba mokiniui | Pedagoginė pagalba mokiniams. Logopedo, spec. pedagogo, mokytojų padėjėjų veikla. Namų ruošos centras. Konsultacijos. |
2.3.2. | Veiklos, įvykiai, nuotykiai | Progimnazijos renginiai ir neformalusis švietimas. |
4.2.3. | Mokyklos tinklaveika | Mokyklos įvaizdis ir tinklaveika. |
|
|
|
|
|
|
TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
1.2.1. | Pažangos pastovumas | Mokinių matematikos ir gamtos mokslų pasiekimai. |
2.2.2. | Diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas | Skirtingo mokymosi potencialo mokinių ugdymas. |
2.4.1. | Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys | Individualios mokinių pažangos stebėjimas. |
2.3.2. | Darbinga tvarka | Mokinių kultūringo elgesio skatinimas. |
3.1.1. | Šiuolaikiškumas | Mokymo priemonių ir aplinkų atnaujinimas. |
2021 m. stipru ir tobulintina
2020 m.
2020 m. progimnazija savo veiklą vertino įsivertindama 2020-ųjų metų veiklos plane numatytus rodiklius bei naudodamasi Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika (2016). Įsivertinimo metu buvo teminis 3 srities „Ugdymosi aplinkos“ temos „Mokymasis be sienų“ įsivertinimas. Didelę reikšmę mokykla teikia NMVA suformuotų anketų IQESonline sistemoje mokiniams ir tėvams atsakymams. Įsivertinimo tikslais vyko fokus grupių pokalbiai su mokiniais ir tėvais. Susumavę visus surinktus duomenis išskyrėme mokyklos stipriuosius ir tobulintinus veiklos aspektus:
STIPRIAUSI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
Veiklos Kokybės įsivertinimo rodiklis | Raktinis žodis | Veiklos aspektas |
2.2.1. | Mokymosi įprasminimas | Mokymasis per patirtį: tyrinėjimas, eksperimentavimas. |
2.4.1. | Vertinimo kriterijų aiškumas | Mokiniams ir jų tėvams aiškus mokinių pasiekimų vertinimas. |
3.1.1. | Šiuolaikiškumas | Mokymo priemonių ir aplinkų atnaujinimas. |
3.2.1. | Mokymasis ne mokykloje | Edukacinės išvykos. |
4.3.1. | Kompetencija | Mokytojų asmeninis meistriškumas ir kompetencija. |
TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
2.3.1. | Mokymasis | Mokinių mokėjimas mokytis. Savivaldumas mokantis. |
2.4.1. | Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys | Pažangos matavimas pamokoje. |
3.1.2. | Estetiškumas | Pastatui, koridoriams, tualetams reikalingas remontas. |
2020 m. įsivertinimo ataskaita
2019 m.
2019 m. progimnazija savo veiklą vertino naudodamasi Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika (2016). Įsivertinimo metu buvo atliktas platusis įsivertinimas. Didelę reikšmę mokykla teikia NMVA suformuotų anketų IQESonline sistemoje mokiniams ir tėvams atsakymams. Įsivertinimo tikslais vyko fokus grupių pokalbiai su mokiniais ir tėvais. Susumavę visus surinktus duomenis išskyrėme mokyklos stipriuosius ir tobulintinus veiklos aspektus:
STIPRIAUSI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
Veiklos Kokybės įsivertinimo rodiklis | Raktinis žodis | Veiklos aspektas |
1.2.1. | Pasiekimų asmeniškumas. | Mokinių pasiekimai konkursuose, olimpiadose, varžybose. |
2.3.2. | Veiklos, įvykiai ir nuotykiai | Visą bendruomenę buriantys renginiai, būreliai. |
2.4.1. | Vertinimo įvairovė | Kaupiamasis vertinimas. |
2.4.2. | Dialogas vertinant | Individualios pažangos aptarimas su mokiniais ir tėvais. |
3.2.1. | Edukacinės išvykos | Mokymasis ne mokykloje. |
4.2.3. | Atvirumas | Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, Šaltiniečių bendruomene, veiklos viešinimas. |
4.3.1. | Kompetencija | Mokytojų asmeninis meistriškumas ir kompetencija. |
TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
1.2.2. | Rezultatyvumas | Mokinių raštingumas. |
2.3.2. | Santykiai ir mokinių savijauta | Mokinių elgesio kultūra. Patyčios. Socialinis emocinis ugdymas. |
2.3.1. | Mokymasis | Mokinių mokėjimas mokytis. Savivaldumas mokantis. |
3.1.1. | Šiuolaikiškumas | Mokymo priemonių šiuolaikiškumas. |
2018 m.
2018 m. progimnazija savo veiklą vertino naudodamasi Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika (2016). Įsivertinimo metu buvo atliktas teminis 3-osios srities „Ugdymosi aplinkos“ temos „Įgalinanti mokytis fizinė aplinka“ įsivertinimas. Didelę reikšmę mokykla teikia NMVA suformuotų anketų IQESonline sistemoje mokiniams ir tėvams atsakymams. Susumavę visus surinktus duomenis išskyrėme mokyklos stipriuosius ir tobulintinus veiklos aspektus:
STIPRIAUSI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
Veiklos kokybės įsivertinimo rodiklis | Raktinis žodis | Veiklos aspektas |
1.2.2. | Rezultatyvumas | Mokinių ugdymosi pasiekimai |
2.3.2. | Veiklos, įvykiai ir nuotykiai | Visą bendruomenę buriantys renginiai |
3.1.2. | Estetiškumas | Jaukios, estetiškos aplinkos kūrimas |
TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI | ||
2.3.2. | Santykiai ir mokinių savijauta | Mokinių elgesio kultūra. Patyčios. |
2.4.1. | Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys. | Individualios pažangos matavimas pamokoje. |
Įsivertinimo ataskaita posėdžiui
2017 m.
2017 m. progimnazija savo veiklą vertino naudodamasi „Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika“ (2016). Įsivertinimo metu buvo atliktas teminis 4 srities „Lyderystė ir vadyba“ tyrimas. Didelę reikšmę teikiame NMVA suformuotų anketų IQESonline sistemoje mokiniams ir tėvams atsakymams. Mokykla rinko duomenis ir 2017 m. veiklos plane numatytų uždavinių įgyvendinimo rodikliams patikrinti. Susumavę visus surinktus duomenis 2017 m. gruodžio mėnesį išskyrėme mokyklos stipriuosius ir tobulintinus veiklos aspektus:
STIPRIAUSI VEIKLOS ASPEKTAI:
1.2.2 Rezultatyvumas. Mokinių ugdymosi pasiekimai
2.3.2 Veiklos, įvykiai ir nuotykiai. Visą bendruomenę buriantys renginiai
3.1.2. Jaukios, estetiškos aplinkos kūrimas
4.2.3. Mokyklos tinklaveika. Progimnazijos įvaizdžio formavimas
4.3.1. Mokytojų kompetencija
4.1.1. Tobulinimo kultūra. Pažangos siekimas įvairiose aktualiausiose veiklos srityse
TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI:
1.1.1. Mokinių elgesio kultūra
4.2.1. Bendradarbiavimo kultūra. Mokytojų, administracijos bendradarbiavimo kultūra
Veiklos stebėsenos rodikliai 2017
Mokinių ugdymosi rezultatai 2
Platusis įsivertinimas (mokytojai) 2016