2023 metai
STEAM edukacinė veikla 3a klasės mokiniams „Gintaro magija“
2023 m. rugsėjo 21 d., STEAM projektų dieną, 3a klasės mokiniams vyko edukacinė veikla „Gintaro magija“. Vaikai sužinojo iš kur gaunamas gintaras, kokių būna spalvų, kokie dirbiniai buvo gaminami anksčiau, kokios yra gintaro savybės. Mokėsi atskirti tikrą gintarą, ragavo gintarinio vandens, o prisiminimui pasipuošė knygos skirtuką mažais gintariukais. Vaikams buvo įdomi ir naudinga veikla.
Mokytoja Žiedė
Trečiokų mintys po edukacijos:
Kotryna: „Pirmą kartą gėriau gintarinį vandenį“;
Ieva: „Sužinojau kaip atpažinti tikrą gintarą“;
Miglius: „Gintare mačiau vabaliuką“;
Kajus: „Sužinojau, kad gintaras kasamas Kaliningrado srityje“;
Agnė: „Man patiko puošti knygos skirtuką mažais gintariukais";
Laura: „Man patiko tyrinėti gintarą“.
Integruota geografijos ir anglų kalbos pamoka 7b klasei 2023 m. gegužė
Gegužės 15 d. LRT televizijos laidos „Labas rytas, Lietuva“ vaizdo įrašas apie integruotas geografijos ir anglų kalbos pamokas Panevėžio „Šaltinio“ progimnazijoje.
Integruota pasaulio pažinimo, matematikos, dailės ir technologijų pamoka
„Pramuši ledą – rasi sidabrą, pramuši sidabrą – rasi auksą“ 2023.04.03–05
Balandžio trečią, ketvirtą ir penktą dienomis 4c (mokytoja Janina Tubienė), 3b (mokytoja Meilutė Greičiuvienė) ir 1a (mokytoja Vida Baronienė) klasėse vyko integruotos pasaulio pažinimo, matematikos, dailės ir technologijų pamokos „Pramuši ledą – rasi sidabrą, pramuši sidabrą – rasi auksą“. Mokiniai Mokslinių eksperimentų klasėje matavo kiaušinių skersmenis ir aiškinosi, kodėl ne visi kiaušiniai yra vienodo dydžio. Vaikai kėlė hipotezes, atliko bandymus: „Kuris kiaušinis sukasi greičiau?“, „Kuriame skystyje kiaušinis skęsta?“, „Kaip pasikeičia kiaušinis nurodytuose skysčiuose?“, „Kas nutinka kiaušinio lukštui?“ ir darė išvadas. Paskutinis bandymas buvo įdomiausias, nes kiaušiniams, kurie mirko acte, „dingo“ lukštas. Vyko smagus bendravimas ir bendradarbiavimas „Mokinys – mokiniui“. Pirmokams atlikti užduotis padėjo ketvirtos klasės mokiniai. Grįžę į klases, vaikai kiaušinius margino įvairiais raštais, o likusius virtus kiaušinius pasigardžiuodami suvalgė. Per refleksiją mokiniai aptarė, kaip sekėsi darbuotis, ką naujo sužinojo ir kur savo įgytas žinias galės panaudoti.
Mokytojos Janina, Meilutė, Vida
1a klasės mokinių pasisakymai
Ignas: „Man patiko matuoti kiaušinio apimtį. Nors siūlas kartais slydo, bet buvo visai įdomu.“
Jokūbas: „Patiko bandymas, kada kiaušinį reikėjo įdėti į actą“.
Lėja: „Buvo įdomu stebėti, kaip dingo lukštas ir pasimatė trynys“.
Danielius: „Patiko dirbti laboratorijoje“.
3b klasės mokinių pasisakymai
Mantas Galvonas: „Man buvo įdomu atlikti bandymus su virtais ir nevirtais kiaušiniais laboratorijoje“.
Jonas Garška: „Buvo labai įdomu daryti šį kiaušinių eksperimentą. Sužinojau, kad kiaušinis druskoje su vandeniu plūduriuoja, o juoda arbata nudažo kiaušinį. Taip pat buvo labai geri mano grupės eksperimento dalyviai. Labai rekomenduoju padaryti šiuos eksperimentus su virtais ir nevirtais kiaušiniais.“
Gediminas Martinkėnas: „Man patiko. Pamačiau, kaip acte „dingo“ kiaušinio lukštas, nes acto rūgštis ištirpino jį.“
...
Matematikos pamoka 6a kl. su mokytoja iš Turkijos
2023 m. kovo 13–17 dienomis progimnazijoje viešėjo Erasmus+ projekto „Creative Drama and Games in ELT“ (2020-1-RO01-KA229-080095_4) partneriai iš Turkijos, Šiaurės Makedonijos, Rumunijos ir Portugalijos. Mokytoja iš Turkijos Elif Yekrek kartu su mokytoja Vilma Morkevičiene kovo 17 dieną 6a klasei vedė matematikos pamoką.
Stela Gilytė: „Buvo labai įdomu aptarinėti matematiką anglų kalba. Sužinojome, kad Turkijoje kai kurie terminai skiriasi, taip pat, kad jų klasėse nėra erdvinių kūnų pavyzdžių. Vietoje jų, jie naudoja kasdienius daiktus. Pastebėjome, kad mokytojai buvo sunku rašyti ir braižyti ant mūsų klasikinės lentos, nes jų mokyklose tokių lentų nėra. Tikrai labai norėčiau daugiau tokių netradicinių pamokų“.
...
Dailės ir technologijų pamokos 3a klasėje, skirtos konstravimui
2023-03-17
3a klasės mokiniai dailės ir technologijų pamokose buvo tapę projektuotojais ir konstruktoriais. Pasiskirstę į keturias grupes ir gavę skirtingus konstruktorius, mokiniai kibo į darbą. Visų pirma pagal konstruktoriaus rūšį, turėjo išsigeneruoti idėjas ir po to jas įgyvendinti. Ištisas dvi pamokas virė darbas, kuris teikė džiaugsmo visiems. Sukonstruota buvo nuo karūnų kolekcijos iki dinozaurų parko. Vaikai džiaugėsi puikia STEAM pamoka.
Mokytoja Jūratė Žiaugrienė
Trečiokų pasisakymai:
Kajus Nevčesauskas: „Buvo įdomu. Galėjome kurti vieną bendrą statinį“.
Orestas Pukevičius: „Buvo įdomu, nes reikėjo mąstyti“.
Dovydas Valiokas: „Buvo linksma, nes dirbome kartu“.
Luka Žalaitė: „Galima komandoje pasitarti, ką statyti ir tada pradėti dirbti“.
Ema Sedlioriūtė: „Reikėjo komandoje ne tik sugalvoti, ką statyti, bet ir kaip“.
Aistė Balčiauskaitė: „Tokiu darbu galima lavinti savo fantaziją“.
Adelė Arelytė: „Buvo smagu, nes buvo bendras darbas. Visos kartu galvojome. Iškilus sunkumams, lengviau galima rasti sprendimą“.
Luka Auksinaitė: „Komandiškas darbas. Buvo įdomu. Reikėjo sugalvoti, ką ir kaip pastatyti“.
...
2a klasės pamoka progimnazijos MEK laboratorijoje „Apie druską“
2023 m. vasaris
...
Užsiėmimas STEAM centre 7c kl. „Robotų programavimas: matematinė navigacija labirinte“
2023-02-27
Dalyvavome Panevėžio STEAM centre edukacijoje-pamokoje, kurios metu programavome robotuką „kurjerį“. Pirmoje edukacijos dalyje išklausėme teorinę dalį, prisiminėme 5-tos klasės matematikos kursą. Paskui sekė įdomioji dalis – programavimas. Visi buvome susidomėję ir susikaupę, laikas prabėgo labai greitai. Džiaugiamės turėdami galimybę dalyvauti tokioje edukacijoje-pamokoje.
7c klasės mokinės Fausta Valuckytė ir Kornelija Katkutė
Atnaujinta: 2023-09-22