Be patyčių
 
 | Klasė | Veikla per klasių valandėles | Rezultatas | Atsakingi | 
| 1a | Diskusija „Keturios prieš patyčias nukreiptos taisyklės“. | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 84% mokinių teigia, jog per paskutinius du mėnesius iš jo mokykloje niekas nesityčiojo, nesišaipė. | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Klasių vadovai | 
| 1b | Diskusija „Kas yra patyčios?“. | ||
| 2a | Diskusija „Kas yra patyčios, kur ieškoti pagalbos“. | ||
| 2b | Susitikimas su psichologe Simona Stapukoniene „Keliaujame jausmų labirintu. Kaip neįžeisti draugo?“. | ||
| 2c | Akcija „Gražus žodis". Dalyvavimas konkurse „Labas. Reikia draugą turėti". | ||
| 3a | Užsiėmimai „Patyčioms – sakome „Ne". | ||
| 3b | Užsiėmimai „Visi už vieną, vienas už visus“. | ||
| 3c | Pokalbis pratybos „Kaip atpažinti patyčias?". SEU programa „Įveikime kartu". Dailė ir techn. pamokoje gaminsime besikeičiančių nuotaikų veidelį (lankstinukas) „Mano nuotaikos" . | ||
| 4a | Diskusija „Kas yra patyčios?“. Virtuali fotografijų paroda „Labas. Reikia draugą turėti". Patyčių situacijų sprendimas, filmų peržiūra ir aptarimas. | ||
| 4b | Prevencinių filmų peržiūra. Laiškelių akcija „Nustebink draugą“. | ||
| 5a | Žaidimas „Jausmažodžiai“. | ||
| 5b | Sudėtingų bendravimo situacijų sprendimas. | ||
| 5c | Ar atpažįsti patyčias internete ir kaip jų išvengti? | ||
| 6a | Filmo „Elektroninės patyčios. Ar žinai kaip jas sustabdyti?" peržiūra ir aptarimas. Pokalbis „Ką reiškia būti kitokiam?“ | ||
| 6b | Diskusijos apie patyčias. Plakatų konkursas „Stop patyčioms". | ||
| 6c | Aš žinau, kaip būti saugiam ir padėti kitam. | ||
| 7a | Mokinių sukurtų patyčių situacijų analizė. | ||
| 7b | Patyčių situacijų analizė. Filmo „Ninnoc“ peržiūra. Vaizdo medžiagos peržiūra apie saugumą virtualioje erdvėje. | ||
| 8a | Diskusija-užsiėmimas „Ar galima išvengti patyčių“. | ||
| 8b | Užsiėmimai „Pagirti kitokį nėra sunku". | 
| Mokomasis dalykas | Klasė | Veikla pamokų metu | Rezultatas | Atsakingi | 
| Tikyba | 5–8 | Frazių-šūkių kūrybinis konkursas „Kuriame mokyklą be patyčių“. | Parengtos taisyklės kaip elgtis tikybos pamokose, kabinete. | G.Pečiulienė V.Kuodytė | 
| Etika | 5–8 | Šūkių konkursai: „Be patyčių valgykloje, skaitykloje, sporto salėje“, „Pertrauka be patyčių“. | Parengtos taisyklės kaip elgtis valgykloje, skaitykloje, sporto salėje, pertraukų metu. | V.Izdūnis V.Kuodytė | 
| Dailė | 5–8 | Kūrybinių darbų konkursas „Patyčios dailės raiškoje“. | Trys originaliausi darbai bus perkelti ant mokyklos sienų koridoriuose. | V.Jėčius V.Kuodytė | 
| - | 5–8 | Individualios psichologinės pagalbos teikimas mokiniams, kurie patiria patyčias. | Gerės mokinių patiriančių patyčias savijauta. | D.Čerbulėnas | 
| - | 7 | Klasių valandėlės mokiniams „Klasė be patyčių“. | Gerės mokinių patiriančių patyčias savijauta. | D.Čerbulėnas | 
| - | 5–7 | Informacinė medžiaga „Pagalba sau patyčių atvejais“. | Gerės mokinių patiriančių patyčias savijauta. | D.Čerbulėnas | 
padėkoti autoriui





















