Stovyklėlė „Šaltinėlis“ persikėlė į virtualią erdvę
Lapkričio 21 dieną Šaltiniečių bendruomenės vaikų savaitgalio stovyklėlės „Šaltinėlis“ stovyklautojų rytmetis buvo pilnas nuotykių ir atradimų. Jie kartu su protingai išprotėjusių mokslininkių ir mokytojų komanda turėjo paleisti SUPEREKSTRAMOTOGRAFOULTRASIAUTULINGĄ aparatą ir prasigręžti į žemės gelmes.
Išprotėjusi Mokslininkė jau du kartus susprogdino savo laboratoriją ir pametė savo liniuotę, todėl buvo priversta prašyti vaikų pagalbos. Vaikai sutiko atlikdami užduotis sukonstruoti naują aparatą ir padėti Išprotėjusiai Mokslininkei prasibrauti į žemės gelmes. O užduotys buvo nelengvos: reikėjo išspręsti loginius galvosūkius, atskirti pipirus nuo druskos, sukonstruoti karuselę, tik šiaudeliu perpilti vandenį iš vienos stiklinės į kitą, paleisti spalvotus fontanus ir.... užsiauginti medūzą. Vaikams padėjo Protingos Pelėdos – Mokytojos, mokančios miške suskaičiuoti egles ir kankorėžius, bei jūrų Mokslininkė-Kapitonė, žinanti kaip auginti medūzas. Visas užduotis įveikus SUPEREKSTRAMOTOGRAFOULTRASIAUTULINGAS aparatas buvo sukonstruotas ir sėkmingai paleistas. Tačiau, paleidžiant apartą, nuaidėjo toks stiprus garsas, kad net Išprotėjusią Mokslininkę „išvertė iš koto“.
Neabejojame, besimokydami pirmoje klasėje vaikai dar ne kartą susitiks su Išprotėjusia Mokslininke (geografijos mokytoja Ligita), Protingomis Pelėdomis (pradinių klasių mokytoja Aušra, chemijos mokytoja Auksuole, fizikos mokytoja Gitana, matematikos mokytoja Silvija), jūrų Mokslininke-Kapitone (pradinių klasių mokytoja Vida) bei šią protingai išprotėjusią komandą subūrusia logopede Dalia.
Beje, Išprotėjusią Mokslininkę komanda atgaivino. Ji toliau darbuojasi savo laboratorijoje.
Šaltiniečių bendruomenės šeštadieninės vaikų stovyklėlės projektas finansuojamas Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir Darbo ministerijos pagal Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2020 metų veiksmų plano įgyvendinimo 1.1.5 priemonę „Stiprinti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“.
___________________________
padėkoti autoriui