„Erasmus+“ projekto MA(R)TH dalyvių iš užsienio viešnagė
Panevėžio „Šaltinio“ progimnazije vasario 14–18 dienomis lankėsi svečiai iš Kroatijos, Šiaurės Makedonijos bei Turkijos, dalyvaujantys „Erasmus+“ projekte „MA(R)TH – Matematika, muzika ir menai padės išlikti sumaniu!“ („Math, music and art will keep you smart!“). Svečiai turėjo galimybę iš arčiau susipažinti su bendrą projektą vykdančia mokykla, mūsų progimnazija, pabendrauti su bendraamžiais, dalyvauti įvairiose bendrose veiklose. Projekto dalyviai viešėjo svarbiu mūsų tautai metu – Vasario 16 dieną šventėme nacionalinę šventę – Lietuvos valstybės atkūrimo dieną. Delegacija 12 val. Laisvės a. dalyvavo šventiniuose renginiuose. Vizito metu svečiai susipažino su miesto įžymybėmis, lankėsi Panevėžio miesto savivaldybėje, Lėlių vežimo teatre, Kraštotyros muziejuje, J. Miltinio dramos teatre, D. Svilienės dailės studijoje, meninio stiklo apdirbimo įmonėje „Glass Remis“. Delegacija su progimnazijos atstovais lankėsi Vilniaus senamiestyje, MO ir Pinigų muziejuose.
Edukaciniai renginiai pagal atskirą savaitės programą vyko švietimo įstaigose, projekto dalyvėse, ir tų šalių (Graikija, Italija), kurių atstovai negalėjo atvykti į Lietuvą.
„Šaltinio“ progimnazija dar 2019 m. spalį pasirašė tarptautinę bendradarbiavimo sutartį su švietimo įstaigomis iš Graikijos, Italijos, Kroatijos, Šiaurės Makedonijos ir Turkijos. Projektą progimnazijoje koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rūta Vainauskaitė. Šis projektas skirtas mokinių ir mokytojų tarptautiniams ryšiams vystyti ir daugiakultūriškumui plėtoti, inovatyviems mokymosi metodams taikyti, STEAM, muzikos ir menų mokomųjų dalykų įgūdžiams stiprinti, lyderystės kompetencijoms ugdyti.
Projekto dalyviai jau buvo susitikę Italijoje, Graikijoje, Turkijoje. Šis susitikimas Lietuvoje – jau ketvirtasis. Kovo mėnesį progimnazijos atstovai, projekto MA(R)TH dalyviai, vyks į Šiaurės Makedoniją.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos fondo lėšomis.
https://www.svietimonaujienos.lt/projekto-partneriu-viesnage/
___________________________
padėkoti autoriui