Stovykla 5–8 klasių mokiniams
Stovykla, skirta didesnį mokymosi potencialą turintiems 5–8 klasių mokiniams
2022 metų balandžio 20 ir 21 dienomis veikė stovykla, skirta didesnį mokymosi potencialą turintiems 5–8 klasių mokiniams. Tai projekto „Kokybės krepšelis“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001), kuris finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, programos dalis.
Pirmąją dieną matematikos kabinete stovyklautojai dirbo grupelėmis, atliko įvairaus sudėtingumo logines užduotis, užduočių sudėtingumo lygį (nuo vieno iki penkių taškų) mokiniai pasirinko patys. Juos konsultavo mokytojos Silvija ir Vilma.
Informatikos kabinete kartu su mokytoja Audrone mokiniai, susipažinę su Micro:bit kompiuteriuku, kūrė programą „Skaičiuotuvas“, kuri atlieka aritmetinius veiksmus su sveikaisiais skaičiais ir ją išbandė Micro:bit kompiuteriuke.
MEK laboratorijoje, konsultuojant mokytojai Ligitai, mokiniai tobulino darbo su mikroskopais gebėjimus. Mokėsi kelti hipotezę ir daryti išvadas. Stebėdami skirtingus objektus, matomą vaizdą susiejo su geometrinėmis figūromis.
Dienai pasibaigus, buvo susumuoti rezultatai. Stovyklautojai pasidalino dienos įspūdžiais, išsiaiškino labiausiai patikusias ir įdomiausias, sunkiausias veiklas. Buvo paskelbti nugalėtojai (grupelės), įteikti apdovanojimai.
Antrąją dieną stovyklautojai vyko į Kauną. Kauno VII forte mokiniai, dėliodami tangramas, išbandė įvairius būdus, įrodančius vieną svarbiausių teoremų geometrijoje – Pitagoro teoremą. Vėliau laboratorijoje mokiniai iš špinatų lapų išskyrė chlorofilą, atliko ir kitus bandymus, skirtus fotosintezei.
padėkoti autoriui