Renginiai

Jaunojo tyrinėtojo dienos 2021

Jaunojo tyrinėtojo dienos 2021

Rugsėjo 20–25 dienomis progimnazijoje vyko Jaunojo tyrinėtojo dienos. 1–4 klasių mokiniai dalyvavo edukacinėse veiklose Žaliojoje girioje.

Kartu su miškininku Raimundu Ereminu vaikai žaismingai aiškinosi, kokie medžiai auga miške, kaip juos atskirti, kuo ypatingi kiekvieno medžio lapai, kas yra tankus, o kas retas miškas, kodėl ir kada reikia retinti bei atsodinti miškus, pjovė stebuklingas burtų lazdeles iš šeivamedžio. Tyrinėdami miškininko atsivežtus žvėrių kaulus, ragus, kaukoles, sužinojo, kuo skiriasi miške gyvenantys žvėrys, žaisdami aiškinosi, kodėl ir kaip išnyksta bei plečiasi paukščių porūšiai.

O kartu su savo mokytojomis vaikai miške ieškojo konkrečių medžių, atpažino jų kaimynus, ieškojo medžių vaisių, darė medžių žievės atspaudus, išsiaiškino, kas sudaro miško paklotę. 

Labai smagu buvo susikurti laužą, kepti zefyrus ir piknikauti. Neišgąsdino ir nesugadino nuotaikos net vėjuotas, gana šaltas oras.

Deja, ne visas dienas pavyko užsakyti orą be lietaus. Dėl lietingo oro dvi klasės dalyvavo veiklose mokykloje ir jos prieigose.

Organizatoriai džiaugiasi gerais vaikų, jų tėvų atsiliepimais, padėkomis. Laukiame kitų Jaunojo tyrinėtojo dienų.

Mokytoja Aušra Klevečkienė ir STEAM veiklų koordinatorė Dalia Gudienė




Ankstesni įrašai


Panevėžio „Šaltinio“ progimnazijos mokytojai žengė žingsnį stiprindami savo kompetencijas Erasmus+ bendrojo ugdymo mokyklų partnerysčių projekte „Ypatingi draugai – ypatingiems mokiniams“, kuris skirtas progimnazijos mokytojų bei partnerių organizacijų kompetencijų stiprinimui kaniterapijos srityje.

Progimnazijos mokiniai pirmaisiais „EUROBORAVE“ projekto įgyvendinimo metais (2020–2021) nuotoliniu būdu bendravo su partneriais iš Bulgarijos, Lenkijos, Prancūzijos ir Portugalijos. 

Panevėžio „Šaltinio“ progimnazijos mokiniai pirmaisiais „Creative Drama and Games in ELT“ projekto įgyvendinimo metais (2020–2021) kartu su partneriais iš Turkijos, Šiaurės Makedonijos, Rumunijos ir Portugalijos itin glaudžiai bendradarbiavo visus metus įgyvendindami suplanuotas veiklas.

Gegužės mėnesį daug pamokų vyko ne klasėje, ne kambaryje, kuris vyresniesiems mokiniams atstoja klasę, net ne mokykloje, o kieme, parke, Gamtos mokykloje ar kitose erdvėse.

Nuo gegužės pradžios iki mokslo metų pabaigos pradinių klasių mokiniams daugybė pamokų vyko ne klasėje, o kitose įvairiose aplinkose.