Panevėžio „Šaltinio“ progimnazija

Karjeros specialistas

KUO BŪSI UŽAUGĘS?
...Žmogus, kuris gali rinktis savo gyvenimo kelią, yra pats turtingiausias visame pasaulyje
(L. Donskis)

Karjeros specialistu progimnazijoje dirba

Rita Paurazienė Karjeros specialistė

Kabineto Nr. 321

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pirmadienis

 

Antradienis

8.00–9.00

9.50–10.50

11.40–12.00

13.40–15.40

Trečiadienis

9.40–12.00

13.40–15.40

Ketvirtadienis

8.00–9.50

10.35–10.55

11.40–12.00

13.40–15.40

Penktadienis

8.00–9.50

10.35–10.55

11.40–12.00

13.40–15.40

Kontaktai Mobilusis +370 685 20091

El. paštas Rašyti

Ugdymas karjerai – tai žinių, supratimo, gebėjimų ir nuostatų apie save, karjeros galimybes, karjeros sprendimų priėmimą, karjeros planavimą, derinimą su kitomis gyvenimo sritimis ir realizavimą įgijimo procesas. Ugdymu karjerai siekiama mokiniams suteikti karjeros valdymo kompetencijų, grindžiamų bendrosiomis kompetencijomis.

Ugdymo karjerai organizavimo tikslas – teikti mokiniams kokybišką informaciją apie mokymosi gimnazijose ir profesinio rengimo centruose galimybes; supažindinti mokinius su įvairiomis profesijomis, skatinti jų verslumą ir nuolatinį žinių siekimą, ugdyti mokinių socialinį aktyvumą ir atsakomybę už savo mokymąsi, sudaryti sąlygas mokiniams pagal jų galimybes ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ir (ar) darbinės veiklos pasirinkimui,  tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą.

Ugdymo karjerai programos mokykloje tikslas – sudaryti sąlygas mokiniams ugdytis karjeros kompetencijas, būtinas sėkmingam mokymosi krypties, profesijos ir (ar) darbinės veiklos pasirinkimui, perėjimui iš mokymo aplinkos į darbinę aplinką, tolesnei profesinei raidai ir mokymuisi visą gyvenimą.

Ugdymas karjerai mokiniams organizuojamas

  1. Integruojant ugdymo karjerai temas į mokomuosius dalykus bei klasių auklėtojų veiklą vadovaujantis „Integruojamąja ugdymo karjerai programa 1–8 klasėms“.
  2. Ugdymo karjerai koordinatorius teikia metodines konsultacijas dalykų mokytojams ir klasių vadovams, padeda organizuoti klasės valandėles, su dalykų mokytojais veda integruotas dalyko ir ugdymo karjerai pamokas, dalyvauja miesto ugdymo karjerai renginiuose, rengia individualias konsultacijas mokiniams ir jų tėvams, su 8 klasių mokiniais lankosi Panevėžio miesto gimnazijose ir profesinio rengimo centruose, organizuoja ugdymo karjerai renginius mokykloje ir mieste, pagal klasių vadovų planus ir dalykų mokytojų teminius planus, parengia ugdymo karjerai programą, kiekvieno mėnesio planą.
  3. Veikloje naudojami įvairūs klausimynai, užduotys, testai, skirti individualioms savybėms, interesams, jų sąsajoms su profesine karjera, karjeros planavimu, įgyvendinimu ir vertinimu. Organizuojamos išvykos, viktorinos, konkursai, rengiami susitikimai su įvairių profesijų atstovais ir pan.

Profesinio orientavimo paskirtis – teikiant ugdymo karjerai, profesinio informavimo ir profesinio konsultavimo paslaugas (toliau – profesinio orientavimo paslaugos) padėti asmeniui rinktis jam tinkamas švietimo ir užimtumo galimybes, sudaryti sąlygas įgyti karjeros kompetencijų ir aktyviai kurti savo karjerą. 

Karjeros specialisto funkcijos: 

  1. Organizuoja ir koordinuoja profesinio orientavimo paslaugų teikimą ir plėtojimą Švietimo įstaigoje, siekdamas įgyvendinti nustatytą paslaugų planą.
  2. Teikia ugdymo karjerai, profesinio konsultavimo, profesinio informavimo (įskaitant ir profesinį veiklinimą) paslaugas Švietimo įstaigos mokiniams.
  3. Teikia asmenines ir grupines konsultacijas karjeros klausimais Švietimo įstaigos mokiniams.
  4. Išsiaiškina Švietimo įstaigos poreikius, susijusius su profesinio orientavimo paslaugų teikimu.
  5. Kartu su Švietimo įstaigos bendruomene, mokiniais (jeigu reikia – mokinių tėvais, globėjais, rūpintojais) derina profesinio orientavimo paslaugų įgyvendinimą Švietimo įstaigoje.
  6. Supažindina Švietimo įstaigos mokinius, mokytojus, mokinių tėvus, globėjus ar rūpintojus, administraciją su Švietimo įstaigoje teikiamomis profesinio orientavimo paslaugomis,  mokymo formomis, ugdomomis kompetencijomis.
  7. Teikia informaciją apie studijų ir profesinio mokymo galimybes, švietimo teikėjus ir jų vykdomas mokymo ir studijų programas, priėmimo taisykles ir terminus.
  8. Supažindina Švietimo įstaigos mokinius su profesinės veiklos ir užimtumo sritimis, darbo rinka ir jos pokyčių prognozėmis remdamasis aktualiais ir patikimais duomenimis.
  9. Supažindina Švietimo įstaigos bendruomenę su profesinio orientavimo srities naujovėmis ir jų taikymo galimybėmis.
  10. Veiklų metu renka, kaupia ir apdoroja duomenis apie profesinio orientavimo paslaugų organizavimą, teikimą, rezultatus ir bendrą profesinio orientavimo sistemos būklę Švietimo įstaigoje. Šiuos duomenis sistemingai analizuoja, naudoja teikdamas konkrečias paslaugas, taip pat planuodamas ir tobulindamas savo veiklas.
  11. Teikia ir skelbia profesinio orientavimo paslaugų Švietimo įstaigoje stebėsenos duomenis.
  12. Įsivertina Švietimo įstaigos ir jos mokinių profesinio orientavimo poreikius.

Ugdymo plano priedas

Mokinių patirtys

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 9.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35