Panevėžio „Šaltinio“ progimnazija

STEAM veikla gegužė 2021

Gegužės 25 d. 8-ų klasių mokiniai kartu su užsienio kalbų mokytojais mokydamiesi savivaldžiai ir integruodami technologijų ir dailės dalykus, prikėlė daiktus antram gyvenimui: įvertinę savo gebėjimus ir pasirinkdami jiems priimtiną mokymosi būdą, gamino produktus iš antrinių žaliavų, gamybos procesą pateikė kurdami video arba rašydami instrukcijas. Kiti mokiniai gamino funkcionalų daiktą, remdamiesi DIY vaizdeliais YouTube kanale, rašė jo gamybos instrukcijas angliškai, filmavo, fotografavo savo darbus, kūrė reklaminius skelbimus bei piešė reklaminius plakatus savo dirbiniams. (Užsienio kalbų mokytojai)

2b klasės mokiniai užbaigė STEAM projektą „Užsiaugink pats“. Mokiniai matavo, kiek užaugo jų balandžio 30 d. sodintos ir gegužės 10 d. sudygusios bei po savaitės 2–4 lapelius išleidusios pupos, pildė duomenų lentelę. (Mokytoja Aušra Klevečkienė)

7a ir 7b klasių mokiniams fizikos pamokos „Elektros laidininkai ir izoliatoriai“ vyko „Klasėje be sienų“, taikant patirtinio mokymosi strategijas. Mokiniai turėjo išsiaiškinti, kodėl ne visos medžiagos yra laidžios elektros srovei, kam reikalingi elektros izoliatoriai: kieme, parduotuvėje ar mieste ieškojo elektros laidininkų ir izoliatorių, fotografavo. Taip mokydamiesi septintokai sužinojo, kad elektros laidininkai ir izoliatoriai plačiai naudojami praktikoje. (Mokytoja Gitana Jasaitienė)

4a klasės mokiniai Gamtos mokykloje edukacinės pamokos  „Pirkdamas – mąstau, rūšiuodamas taupau“ metu ne tik  papildė savo žinias apie šiukšlių rūšiavimą, bet ir atliko tai praktiška: iš 76 cm šiukšlių kalno po išrūšiavimo liko tik 8 cm. (Mokytoja Žiedė Ketvirtienė)

3c klasės mokiniai kartu su mokytoja Eima Ulkštiniene, 4b klasės mokiniai kartu su mokytoja Geta Pečiuliene  Gamtos mokykloje edukacinių programų „Prie laužo“ ir „Mano mažasis draugas“ metu ne tik susipažino su saugios laužavietės įrengimo reikalavimais, bet ir mokėsi nustatyti vėjo kryptį, krovė laužą dviem skirtingais būdais .

2b klasėje vyko „STEAM pamoka KITAIP“: mokiniai turėjo rasti atsakymus į klausimus Kas susidaro po debesiu? Kam reikalingas oras? Kas panašus į paukštį gebėjimu sklęsti? Į šiuos klausimus 2b klasės vaikai gavo atsakymus integruotoje pasaulio pažinimo ir technologijų pamokoje „Oras. Sklandytuvas“. Pamoką vedė M. Mažvydo bibliotekos dirbtuvių „Pasidaryk pats“ darbuotoja Adriana. Mokiniai dirbdami savivaldžiai ne tik išsiaiškino atsakymus į iškeltus klausimus, bet ir žingsnis po žingsnio pasigamino sklandytuvą. Ne tik pasigamino, bet ir išbandė. (Mokytoja Aušra Klevečkienė)

2a klasės mokinukai savo klasėje „įkūrė“ pupų ūkį: aptarė pupų sodinimo instrukciją, kurią rašė lietuvių kalbos pamokoje. Šias žinias pritaikė praktikoje – kiekvienas pasisodino po pupą. Antrokų laukė kita užduotis – stebėti savo augaliuką ir pildyti stebėjimo lapą. (Mokytoja Gintarė Grinkė)

Gegužės 12 d. 1a klasės mokiniai mokėsi miesto Poilsio ir kultūros parke. Dar klasėje vaikai išsikėlė probleminį kausimą, atliko spėjimą: Ką rasiu po medžiu arba ką galiu pamatyti parko paklotėje? Parke, taikant patyriminio mokymosi metodus, darbavosi poromis. Kiek džiaugsmo buvo, kai vaikų spėjimai pasitvirtino. Dar daugiau džiaugsmo sukėlė netikėtai rastas vabaliukas, sliekas. Visi kartu padarė išvadą, kad parko paklotė yra smulkių gyvūnų buveinė. Smagu, kad oro sąlygos leidžia mokytis „mokykloje be sienų“. (Mokytoja Jūratė Žiaugrienė)

Gegužės 10 d. 1a klasės mokiniai, taikant patirtinio mokymo strategijas, „klasėje be sienų“ dalyvavo pasaulio pažinimo pamokoje „Kokie medžiai auga mokyklos teritorijoje?“. Pritaikę jau turimas žinias, mokiniai išsiaiškino, kokie medžiai auga mokyklos teritorijoje, išmoko atskirti liepą, kaštoną, klevą, užpildė duomenų lentelę. (Mokytoja Jūratė Žiaugrienė)

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas